.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قیمت باسکول بر حسب نوع کاربری ، کیفیت و قابلیت های باسکول تعیین می گردد ، زمان خرید باسکول خریدار علاوه بر بررسی قابلیت های دستگاه ، قیمت باسکول دیجیتالی را نیز بررسی می نماید ، اما خرید باسکول دیجیتال تنها بر اساس قیمت باسکول انتخاب صحیحی نخواهد بود ، به این نکته باید توجه داشت که قیمت دستگاه های متفرقه ی چینی بسیار ارزان تر از قیمت باسکول محک و باسکول پند است و برترین برند ها در ایران ساخت محک و پند است ، باسکول چینی دارای قیمت پایینی است اما از سویی نیز کیفیت کار و عمر دستگاه نیز بسیار پایین بوده و ممکن است در زمان کار با باسکول دستگاه دچار ایراد گردد و این موجب هزینه ی مجدد و از سویی نیز خلل در انجام کار می گردد .

بدنه ی باسکول چینی در قیاس با باسکول محک و باسکول پند اصلا دارای مقاومت نیست و ممکن است با پرتاب کالا حتی از فاصله ی نزدیک ، دستگاه را دچار ایراد نماید .

یکی دیگر از مشکلات باسکول فروشگاهی ارزان نداشتن استاندارد توزین است و ممکن است توزین که توسط این دستگاه ها انجام می گیرد صحیح نباشد .

خرید باسکول محک دارای مزیت های بسیاری است ، قیمت باسکول محک نسبت به برندهای موجود در بازار بالاتر بوده اما عمر باسکول در کارکرد مداوم تا 15 سال تضمین شده است و زمان خرید ، خریدار مبلغی که صرف دستگاه می نمایید در واقع هزینه ی قطعات با کیفیت است و از سویی نیز استاندارد توزین یکی از ویژگی های برجسته ی باسکول فروشگاهی محک است ، گارانتی 25 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول یکی از آیتم هایی است که خریدار را ترغیب به خریدی مطمئن می نماید .

خرید باسکول پند نیز دارای مزیت های قابل توجهی است یکی از مهمترین نکات باسکول پند مقاومت بسیار بالای باسکول می باشد که حتی باسکول فروشگاهی پند را از نظر مقاومت با عنوان باسکول صنعتی نیز معرفی نمود ، از سویی نیز سینی استیل دستگاه موجب می گردد در زمان کارکرد با آب کمتر آسیب ببیند ، گارانتی باسکول پند 14 ماه بوده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

خرید باسکول را از نمایندگی باسکول انجام دهید تا دستگاه خریداری شده دارای گارانتی خدمات واقعی بوده و دستگاه آکبند باشد .



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 4 اسفند 1393
.

تعمیر ترازوی دیجیتال مهم ترین مسئله در زمان خرید ترازوی دیجیتال است ، برای خرید ترازو باید به نکات زیادی مانند : کیفیتترازو ، ظاهر و نوع بدنه ، قیمت ترازوی دیجیتال ، تطابق دستگاه با فروشگاه توجه کرد و پس از خرید باید به تعمیرات ترازوی دیجیتال اهمیت داد .

در انواع ترازوی دیجیتال از نظر خدمات پس از فروش ترازو می توان بهترین ترازو را ترازوی محک و ترازوی پند معرفی نمود که در حالت خرید کیفیت و ظاهر فوق العاده ای دارند و در زمان خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال بهترین خدمات را ارائه می دهند .

کارخانه ی محک و کارخانه ی پند در زمینه ی خدمات در تمام نقاط ایران به صورت کاملا دقیق در حال فعالیت می باشند و فعالیت های خود را در تمام زمینه های توزین الکترونیک با برنامه ای دقیق مدیریت می نمایند ، شهرت امروز ترازوی محک و ترازوی پند نتیجه ی تلاش بی وقعه ی مدیران و تمامی پرسنل این دو شرکت مطرح در زمینه ی سیستم های توزین می باشد .

تعمیرات ترازو به دلیل حساسیت قطعات توزین باید توسط افرادی انجام پذیرد که اطلاعات کاملی در مورد تمامی قطعات ترازوی دیجیتالی داشته باشند و دوره ی خدمات ترازو را به صورت کامل پشت سر گذاشته باشند و از کارکرد و نحوه ی تعمیر قطعات ترازو شناخت داشته باشند .

معمولا کاربران ترازو در زمان استفاده به دلیل عدم نصب صحیح و استفاده ی نادرست از دستگاه دچار مشکلاتی می گردند که با مراجعه به دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال می توانند به سادگی مشکل دستگاه را بر طرف نمایند .

به صورت متداول در زمان خرید ترازو ، نفری تحت عنوان نصابترازو به محل خرید اعزام می گردد که دستگاه را آماده و برای مشتری نصب می نماید و سپس ترازو دیجیتال را به صورت کامل به مشتری آموزش می دهد در مواردی که این امکان فراهم نیست ، مشتری با مطالعه ی دفترچه راهنمای ترازو دستگاه را نصب و راه اندازی می نماید که اگر تمام مطالب دفترچه به صورت دقیق انجام گیرد مشکلی برای کاربر پیش نمی آید .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال توسط افرادی آموزش دیده و مجرب صورت می گیرد که  با تکیه به تکنولوژی روز و به کارگیری جدید ترین روش های تعمیر ترازوی دیجیتال آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد ، خدمات انجام شده توسط این مرکز در زمان گارانتی ترازو به صورت رایگان می باشد و در صورت اتمام مدت گارانتی ، تعمیرات ترازوی دیجیتالی شامل هزینه می باشد که بر حسب تعرفه ی مشخص کارخانه تعیین می گردد .

دیجی اسکال تعمیر ترازوی دیجیتال را با ارائه ی سه ماه گارانتی تعمیر مجدد انجام می دهد و با تماس یک تماس خدمات را به محل مشتری ارسال می نماید .

در زمان تحویل ترازو دیجیتال تعمیر شده کارت گارانتی تعمیر ترازو را از تعمیر کار دریافت نمایید تا در زمان بروز مشکل مجدد بدون هزینه کار انجام گردد .



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : سه شنبه 21 بهمن 1393
.

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .

باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود

تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال تماس حاصل نمایید .

اسکول محک وباسکول پند دو برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

باسکول دیجیتالی محک سالهای زیادی است که در صنعت توزین دیجیتال برترین دستگاه ها را ارائه داده و دارای خدمات فوق العاده ی پس از فروش می باشد از سویی باسکول دیجیتالی پند نیز همپای باسکول محک در این صنعت در حال فعالیت می باشد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی در برند های ذکر شده می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

تعمیر باسکول در صورت درخواست مشتری در محل مشتری نیز انجام می گیرد .



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : سه شنبه 21 بهمن 1393
.

 در حالت ثابت باسکول فروشگاهی می باشد که در تمامی فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد ، بدنه ی کاملا فلزی بوده و باسکول با رنگ پادرکوت مقاوم پوشیده شده است ، این پوشش موجب جلو گیری از آسیب دیدن بدنه در برابر نور خورشید و یا برخورد مستقیم با آب می گردد .

باسکول پند سهم بزرگی در بازار باسکول داشته و تنوع مدل در دستگاه از ویژگی هایی است که موجب گردیده است همه ی گروه های صنفی محصولی از پند را در کارگاه خود داشته باشند ، کیفیت بالا و قدرت بدنه و نیز حفظ دقت در توزین از مواردی است که موجب برند شدن باسکول پند گردیده است ، امکان اتصال باسکول فروشگاهی از طریق پورت rs232 به کامپیوتر و پرینتر وجود داشته که انتقال اطلاعات را با صحت بالاتر به نتیجه می رساند و مهم در کارخانه برای محاسبات مالیاتی و حسابداری بسیار حائز اهمیت می باشد .

پارسنگ در باسکول این امکان را فراهم می آورد که وزن خالص کالا هایی که با ظرف یا محفظه توزین در حال توزین هستند محاسبه گردد .

مشخصات کلی باسکول پند فروشگاهی 500 کیلو گرم عبارتند از :

باسکول پند فروشگاهی 500 کیلو گرم مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها و محیط های نیمه صنعتی می باشد ، دقت  باسکول دیجیتال در توزین 100 گرم می باشد و دارای ابعاد 70 × 70 سانتی متر است ، باسکول پند ساخت ایران توسط کارخانه ی پند که دارای سابقه ی بسیار درخشانی در تولید باسکول است .
ویژگی های باسکول پند فروشگاهی 500 کیلو گرم شامل :

    ظرفیت توزین باسکول 500 کیلو گرم می باشد
    علم نمایشگر به صورت نمایش دو طرفه در قسمت پشت باسکول دیجیتالی قرار گرفته است
    دقت در حال توزین از ابتدای توزین تا انتهای توزین 100 گرم می باشد
    بدنه ی کاملا فلزی باسکول فروشگاهی پوشیده شده از رنگ پادرکوت مقاوم در تمام قسمت
    کلگی نمایشگر از فلز ساخته شده و قسمت نمایشگر از جنس تلق نشکن پوشیده شده است
    تلق نمایشگر قابل تعویض در صورت کدر شدن
    کاور محافظ برای قسمت کیبرد و نمایشگر
    کیبرد عملیاتی از اعداد ، پارسنگ و صفر کننده تشکیل شده است
    دسته ی بغل باسکول پند جهت جا به جایی آسان
    لودسل استیل استینلس با مقاومت و حفظ حساسیت
    نمایشگر باسکول دیجیتالی پند از led های واضح چراغی بوده که در محیط های تاریک قابل رویت می باشد
    تغذیه باسکول از برق شهری و در زمان قطع برق تامین توسط باتری داخلی





:: برچسب‌ها: باسکول فروشگاهی , باسکول پند , باسکول , باسکول دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : شنبه 13 دی 1393
.

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .
 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : پنج شنبه 11 دی 1393
.

ترازوی فوق ساخت ژاپن و یکی از برترین برند در صنعت ترازو است ، تولید ترازو آزمایشگاهی به دلیل حساسیت بالا و نیاز به استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در ساخت ، یکی از گران ترین ترازوی دیجیتال است ، قیمت ترازوی آزمایشگاهی AND بسیار بالا می باشد و از سویی نیز کیفیت کار ترازو نیز بالا می باشد و تمام محصولات تولیدی این شرکت دارای استاندارد معتبر جهانی است .
ترازو آزمایشگاهی AND در سال 1977 میلادی در توکیوی ژاپن پایه گذاری شد ، پایه تولیدات ترازوی AND بر اساس اندازه گیری پایه گذاری شده است ، این شرکت در زمینه ی تولید ترازو آزمایشگاهی ، تجهیزات پزشکی و مراقبت های بهداشتی در دو حالت آنالوگ و دیجیتال در حال فعالیت و پیشرفت می باشد .
A&D اولین شرکت استاندارد در زمینه ی تولید انواع ترازو آزمایشگاه به شمار می رود که در تمام جهان شناخته شده و دارای طرفداران زیادی است .
سری ترازو آزمایشگاهی این شرکت انقلابی بزرگ در صنعت ترازو های آزمایشگاهی ایجاد نمود و ویژگی های منحصر به فرد محصولات این شرکت موجب گردیده است که بیشترین صادرات را در جهان در زمینه ی ترازو آزمایشگاهی داشته باشد .
از ویژگی های برجسته ی ترازوی AND می توان به مشخصات زیر اشاره نمود :
    گارانتی بی قید و شرط ترازو به مدت 4 سال
    تثبیت وزن و نمایشگر ترازو با سرعت 2 ثانیه
    رطوبت سنج قدرتمند با پوشش غیر قابل حرکت
    قابلیت اتصال به چاپگر جانبی
    دارای درب های شیشه ای با کیفیت بالا و امکان استفاده ی آسان
    دارای نور LCD در پس زمینه ی نمایشگر ترازو دیجیتال
    دارای قابلیت نمایش بر مقیاس در صد
    قابلیت روشن و خاموش شدن خود کار ترازو در صورت عدم استفاده
    قابلیت تعیین تراکم وزن توسط ترازوی آزمایشگاهی
    دارای باتری ترازو قابل شارژ
    قابلیت اتصال سریع به کامپیوتر از طریق پورت USB
    دارای بسته بندی استاندارد برای محافظت ترازوی دیجیتال در کارتن
    متصل کننده ی اترنت با استفاده از نرم افزار WINCT-PLUS
به صورت کلی در زمان خرید ترازو آزمایشگاهی اگر قدرت خرید ترازو AND را دارید ، حتما انتخاب خود را معطوف به ترازوی ژاپنی AND نمایید ، زیرا پیشرفته ترین ترازوی دیجیتالی با قابلیت های فوق تصور در گروه ترازوی آزمایشگاهی AND قرار گرفته است .
قیمت ترازو در این گروه دستگاه گران بوده و معمولا قشر کمتری قدرت خرید ترازو را دارند اما با توجه به کیفیت و عمر ترازو می توان در طولانی مدت قیمت خرید ترازو را مناسب دانست .
ترازوی آزمایشگاهی معرفی شده پیشنهاد اول دیجی اسکال برای خریداران ترازوی دیجیتال جهت تجهیز نمودن آزمایشگاه خود به سیستم توزین دیجیتال است البته اگر قیمت ترازو را در نظر نداشته باشیم با یک بار استفاده از این ترازو متوجه می شوید به چه مقدار خرید ترازو با کیفیت به چه مقدار در پیشرفت کار تاثیر خواهد داشت .
 

 

 

 



:: برچسب‌ها: انواع ترازو ازمایشگاهی , قیمت ترازوی آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : چهار شنبه 7 آبان 1393
.

ترازوی فروشگاهی فوق، ترازوی بدون علمک رومیزی است که کم ترین جای ممکن را اشغال می نماید و با داشتن قیمت بسیار مناسب و امکان استفاده ی طولانی از ترازوی دیجیتال بدون ارتباط با برق از طریق باتری قلمی معمولی یک ترازوی کم مصرف با کیفیت شناخته شده است .
ترازوی دیجیتال پند تک علاوه بر توزین امکان محاسبه و شمارش قطعات را نیز دارد که با در نظر گرفتن قیمت ترازو قابلیت های ذکر شده ارزش بالاتری دارند ، با خرید ترازو ذکر شده علاوه بر سیستم توزین دیجیتال امکان شمارش سریع و آسان قطعات را نیز خریداری نموده اید .
ترازو در فروشگاه ها و کارخانه ها جهت بسته بندی انتخاب مناسبی است این در صورتی است که فروشگاه نیاز به صدور فاکتور یا ارتباط دادن ترازوی دیجیتال به کامپیوتر را نداشته باشد .
دیجی اسکال نمایندگی ترازو دستگاه را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید ، جهت تعمیر ترازو یا اطلاع از قیمت ترازو دیجیتال با مشخصات یکسان در مدل های دیگر به قسمت محصولات مراجعه یا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .
 مشخصات کلی ترازوی دیجیتال پند تک مدل PT206B عبارتند از :
ترازوی دیجیتال پند تک مدل pt206b قابل استفاده در کارخانه ها جهت بسته بندی یا فروشگاه ها می باشد ، ترازو دارای ابعاد مناسب با اشغال کمترین فضای ممکن یک انتخاب صحیح برای فروشگاه هایی با محدودیت فضا می باشد .
ویژگی های ترازوی دیجیتال پند تک مدل pt206b شامل :
    ترازو دارای نمایشگر دو طرفه بر روی بدنه
    تغذیه ی ترازو توسط برق و باتری
    باتری ترازو به صورت قلمی با سایز 88 سه عدد
    امکان کارکرد مداوم ترازو از طریق باتری به مدت 1/5 در صورت استفاده ی روزانه 8 ساعت
    امکان انتقال ترازوی دیجیتال از حالت کار به حالت آماده به کار جهت ذخیره ی بیشتر باتری
    کم مصرف ترین ترازوی فروشگاهی موجود در ایران
    دارای نمایشگر واضح با وضوح 1/30000
    امکان پارسنگ تا ظرفیت 15 کیلو گرم
    ارسال پیغام خطا در صورت اضافه بار
    امکان استفاده از ترازوی صنعتی در محیطی با دمای 0c ~ 40c
    سایز سینی توزین 230 × 330 میلیمتر
    امکان تعویض آسان باتری ، عدم تاثیر پذیری باتری با نوسانات برق ، نمایش دهنده ی ولتاژ
    ترازوی دیجیتال با امکان کارکرد به مدت 1 سال بدون استفاده از شارژ باتری
    کلید عملیاتی سریع با امکان ثبت سریع و استفاده ی آسان از ترازو
    وزن ترازو بسیار سبک با امکان جا به جایی آسان

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت دقت ابعاد سینی دستگاه
pt206b 30 کیلو گرم 5 گرم  330 × 230 میلیمتر





:: برچسب‌ها: باتری ترازو , نمایشگر ترازو , ترازو دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

ترازو چیست ؟ بهترین ترازو کدام ترازو است ؟ ترازوی دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟ قیمت ترازو چند است ؟ این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید . ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد ترازوی معرفی شده ، جدید ترین محصول پند در سال اخیر می باشد ، در نمونه های ترازوی پند ، ترازوی بدون علمک محصولی کاملا جدید است که دارای علمک نمایشگر نمی باشد و نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قرار گرفته است .
تولید ترازوی بدون علمک توسط شرکت پند انتخاب صحیح بوده زیرا در نمونه های ترازوی دیجیتال پند ، ترازوی رومیزی بدون علمک وجود نداشت و با به کارآمدن این ترازو ، پند در اکثر مصارف نمونه ای قابل اجرا دارد ، و این خود موجب تولید گسترده و تامین نیاز کاربران در حد بسیار وسیع می گردد ، ترازوی براوو دارای ظرفیت 30 کیلو گرم می باشد و با دقت توزین 5 گرم علمیات توزین را به نتیجه می رساند ، بدنه بسیار مقاوم که در نمونه های ترازوی بدون علمک ، مورد انتخاب قرار می گیرد ، اتصال به کامپیوتر و پرینتر جانبی در ترازوی پند امکان پذیر است ، این از نقاط قوت محسوب می شود که خریدار در زمان خرید ترازو به این نکته توجه می نماید .
ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای 14 ماه گارانتی بوده و digi scale به عنوان نماینده ی فروش ترازو و خدمات پس از فروش منسوب گردیده است .
دیجی اسکال نمایندگی ترازو و نمایندگی تعمیرات ترازوی پند می باشد که در صورت نیاز به تعمیر پس از خرید دستگاه می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی ترازوی پند مدل براوو عبارتند از :
ترازوی دیجیتال پند مدل براوو ، ترازوی پند به صورت بدون علمک است که نمایشگر ترازو بر روی بدنه قرار گرفته است و امکان محاسبه قیمت کالا را دارد ، سینی ترازوی پند در دو مدل تخت و لبه دار قابل انتخاب است .
 ویژگی های ترازوی پند مدل براوو شامل :
    محاسبه مجموع مقادیر وزن شده
    پارسنگ جهت محاسبه وزن
    باتری پشتیبان و شارژر داخلی
    نشان دهنده ی حالت باتری
    طلق گرد گیر جهت محافظت از ورود غبار به محفظه ی ترازو
    محاسبه مابقی پول مشتری
    ترازو فروشگاهی دارای 10 حافظه مستقیم کالا
    دارای استاندارد جهانی ce و oiml
    ابعاد کفه در ترازو پند معادل 23 × 30 سانتی متر
    امکان اتصال به کامپیوتر و پرینتر ( پورت rs 232  )
    ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    دارای سه نمایشگر lcd با قابلیت تنظیم مقدار نور
    ترازوی پند رومیزی براوو با کارکرد بالا به صورت مداوم
نقد و بررسی
• طراحی

ظاهر ترازوی دیجیتال پند بدون علمک می باشد و نمایشگر دستگاه بر روی بدنه به صورت دو طرفه قرار گرفته است ، و بدنه ی دستگاه به صورت پلاستیک براق و به رنگ سفید می باشد و بر روی نمایشگر ترازو تلق قرار گرفته است و در صورت کدر شدن قابل تعویض می باشد .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو کاملا واضح از led های قرمز تشکیل شده است که به led red 7 segment معروف می باشد .
• کیبرد

ترازوی دیجیتال پند دارای صفحه کلید می باشد که با فشردن دکمه ، عملیات را بر روی نمایشگر نشان می دهد ، صفحه کلید ترازوی پند به صورت فشاری می باشد و حافظه ی ترازو در این قسمت وارد می گردد و قابل استفاده می باشد .
• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو می باشد که اطلاعات در این قسمت ذخیره می گردد که در مدل ترازوی بدون علمک براوو دارای 10 حافظه مستقیم ورود اطلاعات کالا می باشد .
• بوق

در زمان توزین با ترازو ، قرار دادن اضافه بار روی سینی با صدای هشدار به کاربر اعلام می گردد و این نوعی ایمنی می باشد که به لودسل آسیب نمی رسد ، از سویی نیز با وارد کردن اطلاعات از طریق کیبرد جهت اطلاع کاربر از ورود اطلاعات پس از فشردن کیبرد صدای بوق تایید ایجاد می گردد .
• ورودی و خروجی

ورود اطلاعات به ترازو از طریق کامپیوتر امکان پذیر نمی باشد در صورتی که امکان خروج اطلاعات امکان پذیر می باشد .
• باتری

در ترازو قسمتی دارای شارژر و باتری است که در صورت قطع برق این قسمت برق دستگاه را تامین می نماید .
• جمع بندی

ترازوی پند در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است که امار فروش ترازو در سال های متمادی نشانگر کیفیت دستگاه می باشد و مدل بدون علمک پند نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای کیفیت با استاندارد جهانی می باشد .



:: برچسب‌ها: فروش ترازو , نمایندگی ترازو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.

ترازوی ذکر شده ، دستگاه کاملا مقاوم در حد باسکول می باشد که کیفیت ترازو قابل قیاس با هیچ محصولی نمی باشد ، پند طراح و سازنده ی ترازو ضد آب و ضد زنگ 7000 با قابلیت شست و شو می باشد که در نمونه های صنعتی بهترین ترازوی دیجیتال شناخته شده است .
با به کار آمدن ترازوی استیل پند در سال 1390 نیاز خیل عظیمی از کاربرانی که با ترازوی صنعتی در ارتباط بوده و در انتظار دستگاهی با قابلیت ضد زنگ و مقاومت استثنایی بودند را بر طرف نموده و تامین کننده ی انتظارات آنان گردید ، امروزه در صنعت شیلات جهت توزین مواد با ظرفیت 70 کیلو گرم تنها از این دستگاه استفاده می گردد و سینی ترازو در برابر آب و محیط مرطوب خاصیت خود را تغییر نداده و مقاومت بدنه را از دست نمی دهد .
در صنایع شیمیایی به دلیل ارتباط مستقیم با مواد شیمیایی که آهن و پلاستیک را از بین می برند و حساسیت لودسل را به خط می اندازد و حال این که توزین این مواد و حفظ دقت ترازو بسیار حائز اهمیت است زیرا گاهی این مواد جهت ترکیب و تولید ماده ای جدید بوده و با ترکیب خطا دار مواد آزمایش ، تولید مواد جدید دچار اختلال می گردد .
در این صنعت نیاز به ترازوی استیل است که در برابر واکنش مواد شیمیایی مقاوم بوده و حساسیت توزین خود را از دست ندهد ، ترازوی پند پیشنهاد و مورد تایید digi scale بوده و علاوه بر گارانتی 14 ماه و 1 ماه گارانتی تعویض می باشد
ترازوی پند در گروه ترازوی صنعتی قرار گرفته است ، جهت تعمیر ترازوی پند و استفاده از خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال با مشاورین ما در قسمت خدمات تماس بگیریدتعمیر ترازوی پند استیل مدل 3000 توسط کاربر امکانی است که در دیجی اسکال جهت استفاده ی درست از ترازو طراحی شده است .

مشخصات کلی ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000 :
ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000 ساخت ایران می باشد که به دلیل مقاومت بالا و بدنه ی بسیار مقاوم یکی از بهترین برند ها در گروه ترازوی صنعتی می باشد ، ترازوی پند دارای لودسل داخلی تمام استیل است که موجب می شود در محیط های مرطوب دچار زنگ زدگی نگردد .
ویژگی های ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000:
    ظرفیت ترازوی دیجیتال 70 کیلو گرم
    دقت تا ظرفیت 25 کیلو گرم 5 گرم و از وزن 25 تا 70 کیلو گرم دقت خطا 20 گرم
    تمام بدنه ی ترازو از جنس استیل ضد زنگ
    نمایشگر led واضح چراغی
    کلگی نمایشگر ترازوی ضد آب و غیر قابل نفوذ مواد به داخل
    جنس لودسل داخلی تمام استیل و ضد آب و ضد رطوبت
    ترازو مناسب جهت استفاده در محیط های مرطوب و خیس
    امکان استفاده در صنایع شیلات و وزن کشی مواد شیمیایی
    قابل استفاده در مصارفی با استفاده ی مستقیم از آب
    اتصال ترازو به کامپیوتر و پرینتر جانبی
    ارتقاء نرم افزاری ترازو به اتصال با رله ی قطعه کن در صورت درخواست
    ترازوی پند دارای باتری داخلی بوده که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک باتری فعال می گردد
    پارسنگ دستی توسط کیبرد ترازو
    مقاومت بالای بدنه ی ترازوی صنعتی در برابر ضربه و فشار
    انتخاب دقت وزن کشی در دستگاه
    بدنه ی ترازو و سینی قابل شست و شو
    اندیکاتو ترازوی صنعتی پند استی می باشد .



:: برچسب‌ها: ترازوی ضد اب , لودسل ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.

ترازوی فوق، ترازوی صنعتی قطعه شمار می باشد که علاوه بر وزن کشی کالا ها عمل شمارش تعداد اقلام و قطعات را بر عهده دارد ، از ترازو در کارخانه ها جهت تنظیم وزن کشی اتوماتیک به همراه رله ی قطع کن برای وزن تعیین شده نیز استفاده می نمایند .
  ترازو در صنعت بسته بندی و حتی در آزمایشگاه ها جهت وزن کشی مواد شیمیایی قابل استفاده می باشد از سویی نیز در صنعت شیلات جهت توزین موادی که ارتباط مستقیم با آب داشته یا کاملا مرطوب هستند مناسب می باشد ، با توجه به استیل بوده ترازو پند تماس با آب به دستگاه ضربه وارد نکرده و تخریب نمی گردد .
digi scale ترازوی پند مدل 3000 را با عنوان ترازوی صنعتی با کاربری فوق العاده معرفی می نماید که حفظ دقت در توزین و کیفیت بدنه از ویژگی های برجسته دستگاه می باشد ، گارانتی این محصول توسط دیجی اسکال به مدت 14 ماه صادر می گردد ، از طرفی به دلیل امکانات ویژه ی ترازوی دیجی اسکال یک ماه وارانتی را بر روی پک به عنوان اشانتیون قرار داده است
جهت تعمیر ترازو  استفاده از خدمات ترازو می توانید با مشاورین ما در قسمت خدمات پس از فروش تماس حاصل فرماییددفترچه راهنمای ترازوی پند استیل مدل 3000 برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند از تمامی اطلاعات و قابلیت های ترازوی پند استفاده نمایند .

ویژگی های ترازوی استیل پند مدل 3000 :

* بدنه ی تمام استیل ضد زنگ
* لودسل ترازو از جنس استیل ضد زنگ
* ظرفیت ترازو 30 کیلو گرم با رعایت دقت 1 گرم
* اتصال ترازو به کامپیوتر
* اتصال ترازوی پند به چاپگر جانبی
* نمایشگر led جهت نمایش اقلام توزین شده
* ترازو قطعه شمار جهت شمارش تعداد قطعات یا اجناس با وزن یکسان
* دارای باتری و شارژر داخلی
* امکان اتصال ترازو به رله ی قطع کن - جهت توزین تا وزن معین در صورت درخواست
* نمایشگر ترازو صنعتی دو طرفه جهت دید مشتری و کاربر
* وزن کشی دقیق کالا و قطعات
* سرعت قابل توجه در ثابت شده وزن در ترازو
* امکان جمع چندین کالا و قطعات توزین و شمارش شده به صورت پی در پی 



:: برچسب‌ها: ترازو قطعه شمار , ترازوی استیل ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی